Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808