undergraduate thesis
Role of Tourist Board of Zagreb in destination marketing of Zagreb

Marino Mardešić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808