prikaz prve stranice dokumenta Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba

Mardešić, Marino (2018)
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 10 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 August 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Islandora Bookmark - Please login to use this feature