prikaz prve stranice dokumenta Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba

Mardešić, Marino
VERN University

Cite this document

Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 25 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Please login to the repository to save this object to your list.