Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 27 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2021 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808
M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808