prikaz prve stranice dokumenta Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju

Miniri, Minea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Miniri, M. (2018). Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri, M. (2018). 'Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri M. Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

M. Miniri, "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.