Miniri, M. (2018). Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri, M. (2018). 'Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri M. Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
M. Miniri, "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102