Prelog, D. M. (2023). Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, D. M. (2023). 'Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog DM. Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
D. M. Prelog, "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684