Prelog, D. M. (2023). Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, D. M. (2023). 'Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala', Master's thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog DM. Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
D. M. Prelog, "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684