Burić, R. (2023). Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić, Romina. "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić, Romina. "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić, R. (2023). 'Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić R. Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
R. Burić, "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409