prikaz prve stranice dokumenta Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji

Burić, Romina
VERN University

Cite this document

Burić, R. (2023). Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409

Burić, Romina. "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409

Burić, Romina. "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409

Burić, R. (2023). 'Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, VERN University , accessed 22 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409

Burić R. Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 February 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409

R. Burić, "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409

Please login to the repository to save this object to your list.