prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing na primjeru turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing na primjeru turističke agencije

Bojka, Marta
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bojka, M. (2023). Digitalni marketing na primjeru turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, Marta. "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, Marta. "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, M. (2023). 'Digitalni marketing na primjeru turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka M. Digitalni marketing na primjeru turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 27.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

M. Bojka, "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.