prikaz prve stranice dokumenta Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava

Fruk, Petar
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 03.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 03.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.