prikaz prve stranice dokumenta Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava

Fruk, Petar
VERN University

Cite this document

Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Master's thesis, VERN University , accessed 26 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Please login to the repository to save this object to your list.