Krišto, M. (2022). Analiza preduvjeta za implementaciju upravljanja odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:792984
Krišto, Marija. "Analiza preduvjeta za implementaciju upravljanja odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:792984
Krišto, Marija. "Analiza preduvjeta za implementaciju upravljanja odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:792984
Krišto, M. (2022). 'Analiza preduvjeta za implementaciju upravljanja odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:792984
Krišto M. Analiza preduvjeta za implementaciju upravljanja odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:792984
M. Krišto, "Analiza preduvjeta za implementaciju upravljanja odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:792984