Marasović, M. (2022). Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović, Matea. "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović, Matea. "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović, M. (2022). 'Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović M. Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
M. Marasović, "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528