Marasović, M. (2022). Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović, Matea. "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović, Matea. "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović, M. (2022). 'Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
Marasović M. Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528
M. Marasović, "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528