Gudelj, A. (2022). Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj, Andrija. "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj, Andrija. "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj, A. (2022). 'Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj A. Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
A. Gudelj, "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920