prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu

Gudelj, Andrija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Gudelj, A. (2022). Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920

Gudelj, Andrija. "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920

Gudelj, Andrija. "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920

Gudelj, A. (2022). 'Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920

Gudelj A. Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920

A. Gudelj, "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.