Gudelj, A. (2022). Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj, Andrija. "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj, Andrija. "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj, A. (2022). 'Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
Gudelj A. Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920
A. Gudelj, "Utjecaj negativnog publiciteta na odabrani obiteljski poslovni projekt u turizmu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401920