Kaučić, I. (2022). Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, Ida. "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, Ida. "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, I. (2022). 'Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 11.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić I. Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 11.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
I. Kaučić, "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597