Kaučić, I. (2022). Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, Ida. "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima." Graduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, Ida. "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima." Graduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, I. (2022). 'Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima', Graduate thesis, VERN University , accessed 24 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić I. Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2025 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
I. Kaučić, "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597