Kaučić, I. (2022). Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, Ida. "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, Ida. "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić, I. (2022). 'Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima', Master's thesis, VERN University , accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
Kaučić I. Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597
I. Kaučić, "Uloga društvenih mreža u jačanju lojalnosti brendu na odabranim primjerima", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:970597