Gvozden, J. (2022). Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967
Gvozden, Jelena. "Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967
Gvozden, Jelena. "Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967
Gvozden, J. (2022). 'Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967
Gvozden J. Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967
J. Gvozden, "Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967