prikaz prve stranice dokumenta Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine

Gvozden, Jelena
VERN University

Cite this document

Gvozden, J. (2022). Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967

Gvozden, Jelena. "Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967

Gvozden, Jelena. "Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967

Gvozden, J. (2022). 'Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 July 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967

Gvozden J. Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2022 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967

J. Gvozden, "Strateški marketinški plan turizma za Karin Gornji od 2022. - 2030. godine", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811967

Please login to the repository to save this object to your list.