prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti

Marić, Anđela
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Marić, A. (2018). Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, A. (2018). 'Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić A. Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

A. Marić, "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.