Marić, A. (2018). Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić, A. (2018). 'Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić A. Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
A. Marić, "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969