prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti

Marić, Anđela
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Marić, A. (2018). Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, A. (2018). 'Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 29 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić A. Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 October 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

A. Marić, "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Islandora Bookmark - Please login to use this feature