undergraduate thesis
Role of marketing in hotel industry in promoting cultural and traditional values in hotel industry

Anđela Marić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Marić, A. (2018). Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, A. (2018). 'Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić A. Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

A. Marić, "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969