Zošak, K. (2021). Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak, K. (2021). 'Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak K. Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
K. Zošak, "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925