undergraduate thesis
Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije

Zošak, Kim
VERN University

Cite this document

Zošak, K. (2021). Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, K. (2021). 'Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 25 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak K. Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

K. Zošak, "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Please login to the repository to save this object to your list.