Zošak, K. (2021). Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak, K. (2021). 'Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
Zošak K. Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925
K. Zošak, "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925