undergraduate thesis
Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije

Zošak, Kim
VERN University

Cite this document

Zošak, K. (2021). Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, K. (2021). 'Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak K. Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

K. Zošak, "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Islandora Bookmark - Please login to use this feature