Brkić, L. (2021). Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035
Brkić, Laura. "Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035
Brkić, Laura. "Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035
Brkić, L. (2021). 'Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035
Brkić L. Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035
L. Brkić, "Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035