završni rad
Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.

Gavrilović, Ivor
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Gavrilović, I. (2021). Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović, Ivor. "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović, Ivor. "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović, I. (2021). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović I. Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 23.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

I. Gavrilović, "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.