undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.

Gavrilović, Ivor
VERN University

Cite this document

Gavrilović, I. (2021). Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović, Ivor. "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović, Ivor. "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović, I. (2021). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 19 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Gavrilović I. Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 May 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

I. Gavrilović, "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736

Please login to the repository to save this object to your list.