prikaz prve stranice dokumenta Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka

Krizmanić, Filip
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Krizmanić, F. (2021). Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić, Filip. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić, Filip. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić, F. (2021). 'Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić F. Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

F. Krizmanić, "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.