Krizmanić, F. (2021). Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629
Krizmanić, Filip. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629
Krizmanić, Filip. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629
Krizmanić, F. (2021). 'Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka', Master's thesis, VERN University , accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629
Krizmanić F. Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629
F. Krizmanić, "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629