prikaz prve stranice dokumenta Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka

Krizmanić, Filip
VERN University

Cite this document

Krizmanić, F. (2021). Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić, Filip. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić, Filip. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić, F. (2021). 'Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka', Master's thesis, VERN University , accessed 26 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Krizmanić F. Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

F. Krizmanić, "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:830629

Islandora Bookmark - Please login to use this feature