Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175