Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Master's thesis, VERN University , accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175
M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175