prikaz prve stranice dokumenta Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske

Mitrović, Marin
VERN University

Cite this document

Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Master's thesis, VERN University , accessed 22 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Islandora Bookmark - Please login to use this feature