prikaz prve stranice dokumenta Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske

Mitrović, Marin
VERN University

Cite this document

Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Master's thesis, VERN University , accessed 24 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Please login to the repository to save this object to your list.