specijalistički diplomski stručni
Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće

Abdija Aliti, Arbina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Abdija Aliti, A. (2021). Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, A. (2021). 'Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 10.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti A. Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 10.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

A. Abdija Aliti, "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.