Abdija Aliti, A. (2021). Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti, A. (2021). 'Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće', Master's thesis, VERN University , accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti A. Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
A. Abdija Aliti, "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979