master's thesis
Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće

Abdija Aliti, Arbina
VERN University

Cite this document

Abdija Aliti, A. (2021). Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, A. (2021). 'Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće', Master's thesis, VERN University , accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti A. Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

A. Abdija Aliti, "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Please login to the repository to save this object to your list.