master's thesis
Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće

Abdija Aliti, Arbina
VERN University

Cite this document

Abdija Aliti, A. (2021). Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti, A. (2021). 'Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće', Master's thesis, VERN University , accessed 24 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Abdija Aliti A. Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

A. Abdija Aliti, "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979

Islandora Bookmark - Please login to use this feature