Kotrman, M. (2021). Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman, Mirela. "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman, Mirela. "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman, M. (2021). 'Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman M. Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
M. Kotrman, "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341