Kotrman, M. (2021). Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman, Mirela. "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman, Mirela. "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman, M. (2021). 'Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos', Master's thesis, VERN University , accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
Kotrman M. Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341
M. Kotrman, "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341