Đurić, N. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652
Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652
Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652
Đurić, N. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652
Đurić N. Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652
N. Đurić, "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652