prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište

Đurić, Nikolina
VERN University

Cite this document

Đurić, N. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, N. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište', Master's thesis, VERN University , accessed 18 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić N. Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

N. Đurić, "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Islandora Bookmark - Please login to use this feature