Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186