prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda

Ileković, Lea
VERN University

Cite this document

Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Master's thesis, VERN University , accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Please login to the repository to save this object to your list.