Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Master's thesis, VERN University , accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186
L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186