Triska, M. (2020). Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863
Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863
Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863
Triska, M. (2020). 'Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863
Triska M. Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863
M. Triska, "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863