prikaz prve stranice dokumenta Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije

Triska, Matej
VERN University

Cite this document

Triska, M. (2020). Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, M. (2020). 'Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 18 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska M. Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

M. Triska, "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Islandora Bookmark - Please login to use this feature