prikaz prve stranice dokumenta Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije

Triska, Matej
VERN University

Cite this document

Triska, M. (2020). Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, M. (2020). 'Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska M. Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

M. Triska, "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Please login to the repository to save this object to your list.