Varga, D. (2020). Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, D. (2020). 'Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 01.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga D. Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 01.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
D. Varga, "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758