prikaz prve stranice dokumenta Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije

Varga, Dunja
VERN University

Cite this document

Varga, D. (2020). Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga, D. (2020). 'Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije', Master's thesis, VERN University , accessed 06 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga D. Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 August 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

D. Varga, "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Islandora Bookmark - Please login to use this feature