Varga, D. (2020). Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, D. (2020). 'Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije', Master's thesis, VERN University , accessed 16 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga D. Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
D. Varga, "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758