prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke

Maričić, Zoe Hana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.