prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke

Maričić, Zoe Hana
VERN University

Cite this document

Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 22 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Islandora Bookmark - Please login to use this feature