prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke

Maričić, Zoe Hana
VERN University

Cite this document

Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Please login to the repository to save this object to your list.