Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975