prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke

Maričić, Zoe Hana
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 02 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2020 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975

Islandora Bookmark - Please login to use this feature