Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975