Kotrman, M. (2018). Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746
Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746
Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746
Kotrman, M. (2018). 'Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746
Kotrman M. Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746
M. Kotrman, "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746