prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja

Kotrman, Mirela
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Kotrman, M. (2018). Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, M. (2018). 'Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman M. Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

M. Kotrman, "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Islandora Bookmark - Please login to use this feature