Prevendar, L. (2020). Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar, Lea. "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar, Lea. "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar, L. (2020). 'Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar L. Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
L. Prevendar, "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202