Prevendar, L. (2020). Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar, Lea. "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar, Lea. "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar, L. (2020). 'Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 02 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
Prevendar L. Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2021 March 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202
L. Prevendar, "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:695202