Špišić, B. (2019). Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić, B. (2019). 'Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić B. Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
B. Špišić, "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439