Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu

Bruno Špišić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Špišić, B. (2019). Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić, B. (2019). 'Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 28.02.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić B. Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.02.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

B. Špišić, "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.